Mat

Nu har jag ätit. Och nu är matlådan klar! Ska bre mackor sen duscha. Det finns inte så mycket tid över sen så hoppar i säng direkt efter duschen.
Varje gång jag går till praktiken går jag förbi en affär. Kollar jämt på en skit snygg väska som jag skulle vilja ha. Stannade till idag och kollade vad den kostade. Ångrade mig sedan. 2500 kr. HERREGUD!!!!!!!!!!!!
Hajen ligger där under. Syns inte så mycket, men det är;
matlagningsgrädde
räkor
hajfilé
purjolök
dill
det blev jätte gogotottot :)



Kommentarer
micke eriksson

Jag vill köpa den jackan te dej ;) adda mej på msn!!!

2010-09-29 @ 01:04:57
micke

[email protected]

2010-09-29 @ 01:05:43
Linnea

har du fångat haj? ;)

2010-09-29 @ 08:42:48 | http://linneasmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback