Söndag

Kikar på 2012 med Robin. Det är tredje gången jag ser den så den är inte så himla bra längre.
Tidigare idag har jag varit i sala med hans familj. Vi skulle äta thaimat men fanns inga platser på thaistället. Skit dåligt. Så vi gick till en skit mysig pizzeria/restaurang och åt sallad! Mycket gott :) hade inte med mig kameran dit så har inga bilder från dagen..
Igår var jag hos Sara och Mattias och umgicks lite =) Vi tog däremot massa bilder som jag lägger upp imorgon eller nått. Är för trött för det nu. Vi rökte vattenpipa och hade det mysigt.
I fredags träffade jag Natalie. Det blev krogen för våran del och en jäädra massa dans mys :D.
Imorgon börjar praktiken igen. Ser inte framemot att åka tåg. Det som är värst är att jag aldrig vet hur jag kommer till tåget. Imorgon kunde pappa hämta mig klockan 6 som tur var. Annars kör robin mig när han kan. Inga bra bussar går heller. Tänkte om jag kunde sova i brovallen och ta bussen därifrån. Men neeeej dom har ju slutat med 301an :S Och 4an börjar gå klockan åtta. Jippi... Tur att jag har praktik i stan resten av tiden sen. Får skaffa mig en cykel tills snön kommer. Sen en skoter. Eller inte.
Lite bilder från praktiken
sissan
min fiende...............
så här ser huset ut. De har nyligen flyttat hit. Tre våningar. Skit stort. Dom får plats med allt nu iallafall =)
Först trodde jag att vi åkt fel. Trodde dom skulle ha nån slags skylt på huset som de stod expressbild på. Men nääeee de hade dom inte tänkt på än ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback