Söndag

Min helg har varit okej:). I fredags var jag ute med Natalie på star. Jätte kul hade vi!
I lördags (igår) var jag trött heeela dagen.. På kvällen när Robin kom hem så köpte vi smörgåstårta och myste ner oss i soffan framför en film. Det var nämligen 3 år sedan vi blev tillsammans första gången igår ;).
Och idag sitter jag här nyvaken.. Ska snart fixa till mig lite och äta något så jag kan ta en promenad. För om två timmar ska jag till tobbe och pernilla. Emilia fyller år :) Så blir lite kalas där!
natalie och jag i fredagssss



Kommentarer
Natalie

Jag hade så himla roligt gumman :D tusen tack för en bästa kväll med dig <3

2010-09-05 @ 14:50:29 | http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback