19:08

Aaaaaaaaaaafter da school today åkte jag upp till skogsbo! Där åt jag en korv.. Och ja smås, det var en hotdog. Sedan tog jag hojjen och cyklade ner på stan. Fikade och bowlade med robin, johanna och linus. Denna gång kom jag inte sist iallafall ;)
& efter det cyklade jag hem hit till brovallen.
Måste hitta mina gå skor så att jag kan börja promenera igen.

Och i skolan idag var det föreläsning i parken. Kände att jag började bli kallsvettig, blev illamående och allt började snurra. Jag sa till smås att jag inte kunde sitta kvar så vi gick ut till toan. Allt snurrade och jag såg massa prickar, fick lock för öronen och skakade som fan.. Vet inte alls vad som hände med mig. Fick sitta på toan i ca 5 minuter. Drack lite vatten och sen blev det bra igen.
Hade jag setat kvar där inne hade jag nog ramlat ihop.. URS!!!!! aldrig känt så alltså.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback