Jag kan inte sova

Vaknade till nyss, låg och vände och drog mig.. Tror jag är big brother skadad.. Drömde om det.. Jag blev så nere när Rodney åkte ur.. Orättvist. Trodde verkligen att madelene skulle åka ut juuu....... hon är den tråkigaste som finnnnsss... damp damp damp damp jag får..

Lägger ut lite bilder från grillningen igår hos min broder senare idag. Orkar inte just nu.. För jag ska försöka somna till igen. För sedan när jag vaknar igen ska jag sooola med johanna och susanna och äta jordgubbar. Som jag tycker om sååå mycket.. Eller inte. Dom ska äta jordgubbar, jag får väl äta gräs..
Det är fotbollsträning idag också, plus dans. puuh.. Får cykla från fotbollsträningen till dansen. Får se om man ens kommer orka stå på dansgolvet dådå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback