Stockholm I Mitt Hjärta

Hej!
Kom nyss hem från Stockholm. Är urtrött nu.. Det var tur att vi inte åkte tåg till Stockholm idag.. Då hade vi nog varit kvar där ännu. Tur att det finns bussar!!
Men iallafall, i stockholm idag var vi på två muséum. Nationalmuseum och fotografiska. Inte så kul faktist. Sen var vi på beethoven på konserthuset. Ännu tråkigare..
Men shoppingen var kul. Fast det blev bara ett par somriga skor och ett par örhängen! ;)

Fick höra att strömmen var dålig här hemma. Men den fungerade när jag kom hem. Men precis när jag duschat klart vettu, dåååå gick den.. Tur att jag hann kliva ut från duschen.. Men det var ändå läskigt. Helt kolsvart.. Fick tag på min mobil och fick lysa mig fram iallafall. Men sen kom strömmen tillbaks ganska fort.

Imorgon ska jag upp halv sju! Vet inte alls vad jag ska ha på mig men resväskan är packad!
Göteborg here I come!


gooonatt :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback