Torsdag

Idag hade vi nationellt prov i svenska. Vi skrev en uppsats. Drygt var det, och ganska svårt att få ihop det. Hoppas jag blir godkänd iallafall.
Efter skolan gick jag ner till stan och handlade med mamma och mormor. Vi åkte även till kyrkogården och hälsade på morfar ♥
Sen åkte vi till Kina och åt mat. Mamma med sin kompis och jag med robin. Älskar kina mat. MUUUMMMSSSS!!!
Haahaaa till kina restaurangen alltså. Läste det jag skrivigt och det såg lite knäppt ut.
Åååså efter det var jag i Brovallen en stund. Sedan tog jag cykeln och cyklade hit till skogsbo. Sen ner till dansen och dansa. Sen hem. Första gången på många år som jag klarade att cykla upp för månsbobacken utan att stanna. Uuuuää.. Duktigt för att vara mig! hahaha
Ska duscha nu sen blire BB ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback