Min födelsedag

Såg ut såhär igår, det var skiiit najjs dag igår. Trodde det skulle spöregna. Men kvällen blev så fiin!!

Vi alla var som sagt i b-vallen. Vi var Ungefär 14 perrrsss, altanen är ju klart så vi satt där ute. Huur mysigt som helst :)

Åkte hem till skogsbo vid åtta tiden, och min kväll slutade på donken med Robin ;) haha

Fick ett par converseskor

klocka :)

Två sådana, uuuur snygga. Ska äta yoghurt ut en nu.. Kommer smaka extra gott ;) Osso var det två skedar till :)

 

Ett fat, kan ha frukt på, bröd.. allt möjligt. Också ur snyggt!!

Tavla :)

& sen fick jag pengar, ljuslykta med ljus och stenar godis, foton, vin och cider ;)

Tack alla ♥

& tack mamma för presenten jag fick lite tidigt, i maj. Cykeln ;) hehehoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback