God Jul, 2011 listan

Bara för att det är julafton så vaknade jag tidigt och har tråkigt, lägger upp lite svar på dessa frågor..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Ja man gör väl något nytt hela tiden tycker jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Tror inte jag hade något nyårslöfte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?:
Ja :(
5. Vilka länder besökte du?:
Inget alls. Sverige?
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:
Vet faktist inte. Jobb?
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?:
Dryga frågor. Inget speciellt.
8. Vad var din största framgång 2011? 
Jag tog studenten
9. Största misstaget?:
Finns nog inget stort misstag vad jag kommer på?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Sjuk har jag ju varit!
11. Bästa köp:
Mina booots :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Kläder tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: 
Ja då :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011 
Vill du ligga med mig, blind faith ooosv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Varit ännu gladare ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Surat hahah
18. Hur spenderade du julen?
Som alltid, med familjen i bvallen :D
19. Blev du kär i år?: 
är kär i år ;)
20. Favoritprogram på TV?: 
simpsons, idol, äntligen hemma osv.
21. Bästa boken du läste i år?:
Läser inte böcker, för tråkigt för min smak! Somnar bara.
22. Största musikaliska upptäckten?:
Moa Lignell
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
aaaaaaaaa
24. Något du önskade dig men inte fick?:
men inte vet jaag. länge sen ju..
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
Var hemma i bvallen med min familj.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Finns det säkert.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Min stil? ehm, jadu.. som vanligt? 
28. Vad fick dig att må bra?
Jensens, jobb, vänner, familj :)
29. Vilken kändis var du mest sugen på?:
mig själv!
30. Vem saknade du?:
många!!
31. De bästa nya människorna du träffade?
Mina jobbar kompisar kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback