lördag

Lördag=ledig :D Skönt var det att sova ut imorse :)¨
Idag ska jag gå en sväng på stan med mamma, sedan hem till bvallen. Å ikväll ska jag nog leka med johanna, linus och siiiid!
Igår jobbade jag, efter de hämtade helena mig. Hon skulle hämta ut sitt körkort! Vi var lite hungriga så vi köpte kycklingspett från ica. Ett av dom var så himla starka så vi höll på att bränna ner hela bilen med våra munnar... Så vi fick lov att åka till hennes farmor för att dricka mjölk! Haha det var en lättnad, aldrig ätit så stark mat tror ja :S:S
Osså såg vi på idol igår, hämtade agnes också hängde jag med till kyrkan. Kyrkan är inget för mig! :P
Förresten.. Imorgon ska jag, robin, johanna och linus till västerås till ett ställe och köra "fångarna på fortet". Ska bli aaaaaaaaas kul, längtar!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback