Tisdag

Min jul har varit jätte bra! Förutom att jag blev sjuk igår, men idag känner jag mig bättre så imorgon ska jag jobba!
Igår och idag har jag bara legat inne och kollat på film och tv. Så nu har jag ont i ryggen för jag har legat still så mycket.. Inte bra!
Har fått en stor vagel i ögat så jag är helt röd och svullen. As snyggt att ha när man jobbar i butik.. eller inte..
På julafton var vi alla hemma i brovallen, julafton gick så himla fort.. Dagen bara rann iväg.
Tänkte nämna lite klappar jag fick .
*Ett eget fotbad, AAS bra. använt det varje dag sen julafton!
*fotkräm till
*gym kort
*bad kort
*massage kort
*presentkort ikea
*smycken
* Prydnads lyckta
*andra prydnads saker
*godis
* ljus
* marilyn tavla
*nya handdukar
Hmm, dåligt minne. Minns inte om de var något mer?
Men tack min underbara familj :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback