21:44

åååååh så kul det var att dansa då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde jag inte, eller jo nästan. Eftersom jag älskar att dansa. Man lärde sig verkligen. Prövade på en gång förut och då hann jag inte alls med. Tränaren då gjorde nya saker hela tiden innan man lärde sig de gamla. Men här var det andra saker. Alla skulle lära sig innan vi gick vidare. Sånt gillar jag. Vårat mål är att gå ner i spakat tror jag det var. Hahaaa.. Var inte ens nära idag när jag prövade, så får se om jag lyckas någongång.
Är helt slut i hela kroppen nu, ätit en banan och snart blire dusch sedan sängen. Guud så skönt!! Undra om jag ens kommer upp ur sängen imorgon, tror att jag kommer ha den värsta träningsvärken man kan ha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback