Fredag

Sitter här ensam och äter min XL risifrutti. Gu så mycket det är i den, orkar knappt halva. Mina prickar har blivigt lite värre idag. Inte så speciellt mycket men lite. Mådde jätte illa imorse.. Nu har jag bara huvudvärk och är trött..
Vad jag ska göra idag? Jo samma som igår.. Ingenting alltså.. Se på film och tv.
Therese kom förbi igår kväll. Jag var så himla ensam. Hon trodde att hon haft vattkoppor så hon blir nog inte smittad iallafall. Vi såg på film och tog det lugnt. Det är huuur mycket snö ute som helst nu, plog bilen kom igår kväll, men inne på gården är det sjukt mycket. Har ingen ork att skotta hela ingången. Så det får väntas till min familj kommer hem.


robin o jag, haha ungefär 3 år och 4 månader sen :O gud vad tiden går fort!!




Kommentarer
Anonym

Blivit** ^^

2011-02-11 @ 14:53:12
mathilda

HAHAHA, jag är så van ju..

2011-02-11 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback