Lördag

Utgången igår var rolig som sagt! Och snart blir det utgång igen :O hahaha, kör på en ove idag. Johanna betalar in mig på krogen ikväll för annars skulle jag inte med. Haha förvånande ;)
Hoppas det blir en kul kväll. Men det brukar det alltid bli när man är med "syrran" ;)
Det är massa folk här just nu, robin ska ha en liten fest med sina vänner. De lagar mat nu så det luktar mumma i lägenheten.                                Fick blommor av robin idag :´) gölligt värre! Och två st coca cola vanlig som jag får dricka imorgon när jag förmodligen ligger bakis!
Nu måste jag fixa färdigt mig. Använde Jessicas tips idag på ögonlocken, blev prima ;).

Tagg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback