seriöst?

Jag tror jag tar livet av mig snart? Varför ska allting hände på en och samma gång. Jag har haft huvudvärk i flera dagar, varit hängig, mina ben har vikt sig, har jätte ont i svanskotan så kan knappt ställa mig upp eller böja mig, har stukat mitt finger, har ett sår på knät som svider och vattkoppor över hela jävla kroppen som snart tar över hela mig....
Det värsta var att jag var till skolsyster idag, och hon/dem sa att det nog var allergi prickar. Och jag fick medicin som jag skulle ta några dagar.. Tog en tablett idag men det blev bara värre. Så jag och mamma bestämde oss för att åka till akuten för jag ville verkligen veta vad det var. Men då visade sig att det var vattkoppor ..
Herregud säger jag.. Vill verkligen inte det här.. Vill med till sälen imorgon :'( Men det ser inte så ljust ut.
Det är en sak jag sett fram emot sen förra vintern.......... :(:(:(:(:(:(:(:(



Bild på mig och Walle från lördags♥

Nu ska jag försöka sova. Fan säger jag...



Kommentarer
walle

meen lille vän :( stackars dig:'( pussss<3

2011-02-09 @ 09:58:57
Linnea

finns korven<3

2011-02-09 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback