Söndag

Precis hemkommen från Tobbe och Pernilla. Vi firade Tobbe, eftersom han fyllde 29 år i måndags :)
Roligt att träffa kew och emilia. Och Buster! Deras hund.
Kanske ska få deras oranga hamster som heter Kenneth. Han är skit söt!! Men kunde inte bestämma mig när jag var där, får med bur och hela kittet! Ska fundera vidare lite. Har aldrig haft ett eget djur så det skulle vara mysiiit!
Gårdagen var riktig skoj, mycket dans blev det fast man nästan var nykter. Skoj å se gamla lägenheten också. Lite finare nu än när jag och Robin bodde där ^^
Efter krogen köpte jag såklart langos och sedan åkte jag, therese och adam tror jag han hette? hem till mig i skogsbo och såg på skärgårdsdoktorn. Så jag gick å la mig strax efter halv 4 inatt. Och vaknade tjugo i två idag, då hade jag fått typ 40 sms av mamma att vi skulle fika kl två hos tobbe. Snacka om stress!! 5 över två var jag där. Rätt duktig ändå;) Så det blev fika till frukost. Nyttit!!



Kommentarer
Lixy

Bra blogg :)

2011-02-20 @ 18:37:46 | http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback