Söndag

Bläääääääää vad mätt jag är på skit saker! Johanna och Axel kom hit till skogsbo vid ett tiden idag. Vi har spelat, ätit en fet hamburgare, chips och massssa godis. Nu känner man sig lagomt tjock! De åkte nyss hem så för min del ska jag väl sova snart. Är svin trött och hängig.
Det blev utgång igår ändå. Jag, Johanna och Susanna skålade på att vi skulle bli fulla. Vilket vi blev. Johanna ramlade på stan. HAHA. Inte likt henne, och jag vaknade imorse med sminket på mig. INTE likt mig. Jag vaknade dessutom av att johanna ringde på dörren och skrek i brevinkastet. Hon var livrädd att hennes plånka var borta, men den låg i min väska :S. Hehe.

Nu blire en lång och varm dusch, sen somna tätt intill bobban till en film! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback