Onsdag

Idag är det mammas födelsedag :)
Åkte ut till bvallen idag vid sju efter jag slutade, det blev smörgåstårta och hon fick massa fina presenter :) Vi var närmare 20 st där hemma. Riiktigt trevligt ;)
Nu känner jag mig rätt så stressad. Hinner inte göra någon matlåda och vet inte ens vad jag skulle göra för en om jag hade haft tid. Så får cykla och handla något imorn innan jag börjar. Slutar fyra imorn, då måste jag trampa hemåt snabbt för att fixa ordning det sista sen drar jag på en minisemester med robin, johanna, linus och sid.
Vi ska bo på hotell, fiska, bada, paddla kanot ooosv :) Kommer hem på fredag kväll bara för jag jobbar på lördag :@ annars hade det varit perfekt att vara borta hela helgen..
Nu väntas duschen. :)
systrarna snygg. Hehe närå.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback