Tisdag

Sicken dag, jobbat över åtta timmar. Har så jäääla ont i fötterna. Var as hungrig när jag skulle cykla hem idag. Så hoppa min kedja på cykeln. Satte tillbaks den, sen hoppa den igen efter 1 min. Och kedjan blev as lång, så jag fick gå resten av biten. As irriterande :) Den måste spännas åt. Så jag får gå till jobbet imorn.. Man blir rätt trött på att gå och stå när man är på Åhléns, för det är det enda man gör. Fötterna får jobba mest :(
När jag kom hem iallafall hade robboro fixat en jätte mysig och god middag till han och mig. Med vin till. Blev riktigt glad för det händer inte varje dag :)
Nu ska jag färga mitt hår ;) Sen sova.. Ska upp tidigt & träffa mamma på stan och sååå.. Sen workiworkii



Kommentarer
johannaaaa

men guuud va mysigt! lite gulligt av han:):)

2011-07-06 @ 10:55:08 | http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback