världens bästa hund!

Bilder från idag.
gullisen rycker efter sin svampbob
Han får den inte än.
sen fick han den.
och somna på den. hihihi
tlött bebis

När vi kom hem från våran minisemester i kratte-masugn så käka vi thaimat, sedan åkte vi hem till Skorre och såg film. Sist men inte minst blev det lappens.
& nu sitter jag här uuur trött.. Måste lägga mig snart, upp & jobba jobba jobbaaa.. Sen blire shopping efter de tror ja ;) Min första lön har ju kommit :)
Sen får vi se om det blir utgång imorn, beroende på vädret..

"det brukar ju inte vara två" HAHAHAHHAHAAAAA.. johanna är störd.
Det var en spindel vid min säng inatt, som robboro fick ta bort. Så sa jag; meen tänk om det är en till.. Då tänker inte jag sova där.
Johanna; men det brukar inte vara två.
Ofta man vet deeeeeeeee.. Sjukt vad jag skratta..



Kommentarer
johanna

myysigt det har vart:) haha jadu, spindelexperten är jag de!

2011-07-16 @ 11:29:26 | http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback