Lördag

Äntligen hemma i skogsbo! Jag har varit i bvallen i några timmar & innan de bada jag och sola med Evelinn och några fler =).
I bvallen grilla vi med tobbe & dom. Skit trevligt. Jag visade en bild för Kewin på mig när jag gjorde en as stor dubbelhaka, då sa han att jag var ful=( haha, men det var jag också..
Ebba skulle pröva sina linser hon köpt idag, tobbe hjälpte henne. När hon fått i första linsen sa hon att det började bli jätte varmt. Sen blev hon jätte blek i ansiktet och tillsist stod hon och gunga, hon kunde knappt stå:S så tobbe fick ta tag i henne och slita ur linserna och sätta ner henne. Då kom jag in på toaletten och såg hur blek hon var och hur hon satt och vingla fram och tillbaks på toasittsen. Sjukt alltså.. Hon blev bra efter ett tag. Undra vad som hände. Hon mindes ingenting :S. Kroppen är bra konstig ibland.
Jag vill ut och göra nå kuuuuuuuuuul nuuuuuuuuuuuuuu, men vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback