Midsommar

Denna helg har varit svin rolig!!
I fredags var jag med min familj hos tobbe och åt good mat och sjöng snappsvisor. Sedan fortsatte festen i skogsbo. & tillsist hamna vi på kingen. En annorlunda men jävligt rolig kväll var det! ;)
Igår lördag va jag med johanna och såg film, sen var jag ut en sväng på kingen och dansade med vänner! Också en looli kväll =D
Idag känns det som min otursdag. Vi skulle tvätta för har typ inge kläder alls kvar som är rena :S. Men såkalrt så var maskinen sönder så våran tvätt blev bara dyngsur. Vi har åkt runt till typ alla och frågat om tvättstugan var ledig, men ingen jävla stans alltså.. Så vi får hänga upp tvätten och tvätta hos robins syster imorrn förmiddag. Eller det får robboro göra för imorn börjar allvaret! Jobbijobba! Har ju jobbat några dagar för att lära mig allt, så nu börjar mitt schema imorn. Kul tycker jag.
Har sålt lite kläder och skor, men lite finns fortfarande kvar så ni vet.
Bilder från midsommarafton!
Axel och Kew
Tänkte visa lite skit jag köpt till lägenheten ocksååå!
ny duk, nya ljus och söta hjärtan! Passade perfekt på köksbordet.
Kökshandduk.
gullit hjärta som jag hängt i fönstret.
Söt klänning jag gjorde va? Skulle lätt kunna ha en sån :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback