Studenten

Tusen tack till alla som medverkade på min student! Ni är bääst!! Och tack för alla presenter. Helt sjukt vad bra saker jag fick igår. Tänkte lägga upp bilder på det. Men jag har ingen bild på min marilyn monroe tavla jag fick. För den står fortfarande hos tobbe, den gick inte in i bilen. ÄLSKAR DEN! Skiiit stor och uuuuur snygg!!!!!!!!!!!!!!!
Vi sprang ut igår runt ett tiden. Vilken jävla känsla. Pirrade i kroppen, vad skit glad och tårögd. En jävligt lyckad student. Vädret höll i sig hela dagen.
Efter vi åkt vagn/flak så gick jag hem till tobbe, där det var massa folk och partytält. Vi åt god mat och jag fick mina presenter.
Vid sju tiden gick vi hem till Johanna och fortsatte festen på hennes balkong. Det blir aldrig en misslyckad kväll där inte. Vi hade skit roligt, sen blev det kingen. Där var man helt galen och dansa av sig ganska rejält måste jag säga. En och en annan drink slank ner oxå. Nej fyfan vad kuuul jag har haft! Tack alla glada och underbara som medverkade på min fest ;) ♥
Gosdjur jag hade runt halsen
Jätte fina blommor!!
Fick massa fina kort, pengar, smycken, presentkort och kamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback