Tisdag

Hejhallå!
Har inte tid att skriva så mycket nu. Kom nyss hem. Jobbat åtta timmar och handlat mat. Man är inte så sugen på varm mat nu, när det är så himla hett ute. Så det blir räkmacka för min del minus majjo! Haft lite otur idag. Min ena lösnagel flög av när jag packade med varor så det bara knaka. Fy helvéte vad ont det gjorde.. Senare på dagen klev jag på en "nål" som gick rakt genom min sko.. En nål till larmen vi har på åhlens som låg på golvet. Det gjorde ganska ont de å :/.
Igår när jag kom hem från jobbet var jag med johanna och robin, vi drog till lappens och åt glarre. Något gott och något mycket man får där asssoo. Bästa glassstället!!

Kewo♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback