Bildbomb från idag!

Min dag började med frukost på star hotel.
Jag och mamma har varit i Falun, vi åkte upp till hopptornet =)
skit najjs utsikt!
Vi köpte milkshake på donken, hehe
Vi tvättade bilen. Också rann det in lite vatten. + att en gammal gubbe skulle hjälpa oss tydligen, så han tröck in mammas backspeglar innan vi åkte in i tvätten, sen fick vi inte tillbaka dem så vi åkte utan.
Och i Falun fick mamma reda på att hennes hand fortfarande är bruten. Inte undra på att hon haft så ont. Den hade inte läkt fast hon haft gips, (stavning?)
Också har vi varit hos polisen. Hunnit med ganska mycket idag. :S
& ikväll ska jag hem till Johanna och Linus. Vi ska ta en promenad och kanske åka ut till Brovallen =)
ooooooooooch nu sitter jag hääääääääääääääääääääääär............ blaaablaablaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback