23:52

Min fredag har varit underbar!
Jag har varit i skolan vilket inte var såå himla kul men det fungerade..
Sedan cyklade jag hem och lagade en underbar lunch till mig och min karl. Det blev kokt potatis, kyckling i ugn och peppar sås + sallad. ;)
Vid 6 tiden kom Axel och Linus hit. Vi inväntade johanna som jobbade till 7. När hon slutade gick vi ut och lirade fotboll en stund och sedan tog vi en promenad till willys och köpte doodis! Så denna kväll har bestått av mycket jävla godis och tv. Mår illa som tuusan nu.. Mölat i mig 40 kg känns det som.. Men det är ju fredag så ;)
åå nuuu ska jag nanna kudde. Är så jäävla trött.. Så godnatt folket.♥
Förresten, liiiite spännande det kommer bli på söndag.. Gurkan, katarina och peter är nominerade. SJUKT!!!!!
dååålig bild. Men det är iallafall linus, johanna och robin i skogen idag påväg till willys
Liten orm vi har i våran damm på gården.. Urs fyfan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback