Fredag den 13onde

Oturs dag idag sägs det? Men tvärtom för mig. Jag har haft en super bra dag!
Jag var först i skolan, kul att träffa Linnea, rätt länge sen vi sågs ;O. Sedan åkte jag hem och lagade mat till mig och robboro. & när han slutade jobbet stack vi ner på stan och handla present till Johanna.
Kalas var det vid fem tiden ute i b-vallen. Mysigt! Vi gav henne en kökshandduk med cupcakes på också stod det ett recept till kladdkaka på den, grym kökshandduk ;) Och sen fick hon en receptbok med 140 olika recept på sallader + ett kort.
Vi lirade lite crocket där hemma också. Jag kom 3a av 5 ;) haha, ebba kom sist. Vem annars.. Sen har vi lirat fotboll i karlbo tills nu nyss.. Så jag är ganska slut nu, det blir en kvällsmacka till bb i soffyran!
Cykling till Karlbo
gulli igelkott vi har på gården. Hihi, fast om det var den som åt upp våran padda som vi hade i dammen är den inte lika gulli :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback