Måndag

Orkade inte skriva något igår, hade faktist inte tid heller. Jag var på karnevalen med mina syskon. Vi åkte karuseller och käkade tillsammans. Riktigt mysigt. Sedan följde ebba och axel med mig hem, vi spelade spel och ebba grillade eftersom hon inte kunde äta där vi åt på stan =/. Men det gick så bra så! De åkte hem vid 18 tiden och strax efter det kom johanna förbi. Vi cyklade runt lite i skogsbo och köpte lite gottgott på tempo innan big brother. Vääärsta spännande nu, hoppas att Simon vinner hela skiten! Det tror jag också faktist.
Idag har jag inte gjort så mycket, testat sminkat mig som jag vill ha på balen. Ungefär samma sminkning som jag brukar ha i stort sett. Fast jag ska lägga till en annan grej sen på ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback