Min helg!

I går efter jobbet var jag på emilias två-års kalas! Hon fick ett hellokitty gosdjur av mig och robin och ett hellokitty kort;).
På kvällen igår bestämde jag och johanna oss för att gå ut, hon fixade biljetter till kingen så det var sååå braaaaaaaaaa;)
La mig halv fyra inatt, och halv elva imorse gick jag upp för att åka till västerås kl elva. Snacka om att jag är trött nu. Åkte dit med johanna, ebba och mamma..  Vi var in på ikea och hälla en sväng.
På ikea köpte jag en stekpanna, ljus, ljushållare & en plåt grej man kan lägga frukt i eller nå. svajn snygg!
& på hälla köpte jag röda jeans, två tröjor, en sporttröja och en ring.
Köpte mig ett par skinnbyxor igår oxå . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback