Lördag

Trevlig kvälll igår, tvillingarna evertsson hade kalas så jag var där en sväng!
Idag mår jag väl sådär, bättre än förväntat ;)
 
Saknar mor min, inte träffat henne på säkert två veckor om inte mer. Har jobbat så mycket o när jag slutat så har hon jobbat. O nu när jag är ledig denna helg så är hon i sthlm. Så vi får träffas på onsdag som det ser ut just nu, o då äre fan tre veckor sen.. MAJGAD! 
 
finaste mammi! Gu vad liten bilden blev :S

 
Länge sen jag träffa nanna oxå! Nu får det bli en skärpning!  (gulli hennes blomma var där) ♥

axel var det länge sen jag träfffa med!
Får se om han kommer hit till mig idag :)♥

 
 
 
Ebba var det inte så länge sen jag träffade hihi vi gymmar ju ihop ;)) ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback