Söndag

Heeeeeej!!! Ojojoj vad länge sen jag skrev ett inlägg. Skriver nu från min telefon eftersom våran dator är inne på lagning. Den har varit borta sen två veckor tillbaks ungefär. Väldigt tråkigt, saknar att se film :) och skilda världar volym 8 tror jag kommit ut nu.. Oooooj vad spännande!! Så jag hoppas datorn kommer hem snart :( . Ligger i sängen nu och är pigg. Fattar inte hur jag kan vakna tidigt jämt. Klockan är inte ens halv nio.. Det är väldigt fint väder ute så kanske vaknar av de :) justfan, man skulle ju vrida tillbaks klockan inatt. Där har vi en anledning till att jag vakna så "tidigt" . Vintertid, Gud så myyyyysit :) . Igår var jag i brovallen en sväng och fixade till o fotade Ebba.
På kvällen blev de Kina mat med gänget, eftersom Linus fyller år idag. Det var mysit och gott :) måste göras om fler gånger! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Joo vi har tvätttid! Annars blire nog lugnt :) tänkte lägga upp några bilder som tagits dom närmaste dagarna/veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback