Tisdag

Vilken tisdag! 
Jobbat 9.50-16. Sedan prövade jag lite kläder som jag ska ha på tjejkvällen imorrn. Vi ska vara lite lika åhlensarna ;).
Bytte även mina converseskor som jag tyckte var för små när jag kom hem och prövade dom. Så nu är jag nöjd :)
När den lilla shoppingrundan var över drog jag mig hemåt i 320 för o hinna käka något innan gympan kl 7. Jag hann,  jag hann tillomed börja sy mitt nya löshår.
Cyklade hem från gympan när den var slut i 320 för jag ville hinna hem till xfactor. Var hemma tio över åtta så jag hann se ganska mycket iallafall;) Jag fortsatte sy löshåret medan jag kollade på tv, fyfan vad tråkigt det är. Tar nästan två timmar att sy de där fanskapet! Men jag blev klar och satte igång o f'ärga mitt egna hår så de passar in på löshåret (mörk brun). Började göra matlåda medan jag hade i färgen. Fick slänga mig i dushen på 1 min så inte kasslern brändes. 
Så NU är mina matlådor klara. Och en svin jävla trött mathilda..
Nu måste jag sova. Ska upp och jobba 11 timmar imorgon.
 
Hejdå röda hår †
 

Nej inga sovande för min del än. Täntke berätta lite om sthlmresan som jag var iväg på igår med johanna linus och robin.
Det var riktigt roligt! Fast de började inte så bra. Jag ser typ allt känns de som. När vi gått på tåget fanns de ingen plats så vi stog upp sålänge. Då kollar jag ut genom fönstret och ser en olycka.. En moped som kör rakt in i en bil. Killen lägger sig ner och håller sig för magen. Såg läskigt ut.. Andra gången jag ser en sån olycka på typ 2 veckor. Livsfarligt. Se upp i trafiken!!
I sthlm tjatade jag rätt mycket om att jag ville se nån kändis. Sa till johanna när vi åkte dit att jag ville se annica och marcelo. Vi var in på åhlens city i sthlm på morgonen men gick tillbaks dit innan vi skulle hem för linus ville pröva en jacka. Tur de för vilka ser jag inte som kommer och går. Hojtar till högt till gänget och pekar: KOLLA ANNICA OCH MARCELO. Jag som aldrig ser "kändisar" . Jag blev helt aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. Och båda kolla i mina ögon. DOOG!!! 
Känner mig lite fjantig men det var as kul att se dom. Jag följer ju dom på instagram och läser deras bloggar. Vet typ allt om dom så kändes som vi kände varann men dom vet inte alls vem jag är liksom. :S Läskigt egenligen.
Menmen, jag fick med mig lite smått och gått hem. b.la löshåret jag sydde nyss, skjorta, mössa, jacka, halsduk, hårfärg, sportbh och småprylar.
 
Nu orkar jag inte skriva nå mer, natti♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback